Baaring Musikefterskole CAMPS 2024

Elsker du at spille musik?

Vil du rykke dig musikalsk og møde en masse nye venner, der også brænder for musik? Har du lyst til at få undervisning af professionelle musikere?

Vil du prøve efterskolelivet af og opleve et fantastisk sammenhold med en fed atmosfære? Nu har du muligheden for at prøve en af vores mange MusikCamps, som typisk foregår i en ferie eller weekend.

Du bliver indlogeret på et værelse med en anden camp deltager og prisen er all inclusive med superlækker økomad, livemusik, aktiviteter og hygge!

For dig i 6.- 9. klasse!

Vi kører flere forskellige typer MusikCamps og du kan læse om dem i boksene herunder! Tilmeld dig via indmeldelsesformularen nederst på siden. Vi gør altid vores yderste for at sørge for en sikker og coronatryg Camp med alt hvad der tilhører!

Ung på Efterskole

– Hvis du tilmelder dig vores efterskole efterfølgende fratrækker vi gebyret for campen indmeldelsesgebyret for opskrivning til efterskolen – dvs. camp bliver gratis!

MUSIKCAMP (Uge 27) 2024

Dato: 30. juni til og med 5. juli 2024

Prøv vores populære SOMMER-MusikCamp, hvor du får mulighed for at dykke ned i musikken og venskaberne i en hel uge!

Alle instrumenter og niveauer er velkomne!

Du bliver tilknyttet et band, som du skal spille med og som får undervisning af professionelle musikere + du kan frit benytte vores øvelokaler til øvning og jam.

Udover sammenspil kan du vælge at snuse til flere forskellige valgfag som: Sangskrivning, Musikproduktion, ReDesign, Jazz, Beat-maker, Gastronomi, Musikteori/Hørelære, kunst m.fl.

Vores dytige instruktører arbejder alle professionelt med deres musik, og står parat til at give dig en fantastisk tid fyldt med musik, jam, koncerter, (bål)hygge og venskaber.

Dato: 30. juni – 5. juli (uge 27), pris: 1500,-

OBS: Tilmeldingen er lukket, da der ikke er flere pladser. Følg med her og på vores sociale medier, så du kan sikre din plads på vores andre camps.

Har du spørgsmål er du meget velkommen til at skrive eller ringe!

MUSIKCAMP 46 (Weekend)

Weekendcampen ligger i weekenden 15. – 17. nov. 2024.

Pris: 750,-

På vores wekkendcamps indgår alle i sammenspilsundervisning med sit instrument eller sang. Holdene er niveau inddelt, og du vil, et par uger inden campen få tilsendt et spørgeskema, hvor du skal angive, hvor længe du har spillet/sunget, om du kan flere instrumenter og meget mere.

Du vil i spørgeskemaet også skulle vælge et eller flere valgfag. Med forbehold for småændringer indeholder valgfags tilbuddet de samme fag som vi har på skolen til hverdag, nemlig:

Sangskrivning, Musikproduktion, ReDesign, Jazz, Beat-maker, Gastronomi, Musikteori/Hørelære, Kunst m.fl.

Campen indeholder også mange samværs-/hygge aktiviteter som filmaften, Jamcafé, Brætspilscafé og meget mere. Du vil bo på vores efterskoleværelser (2 mands, måske et enkelt 3 mandsværelse) og prøver alle dele af efterskolelivet af, bortset fra de boglige undervisningsfag.

Vores dygtige undervisere er alle professionelle musikere og sangskrivere fra den danske musikscene, som står parat til at give dig en fantastisk weekend fyldt med musik, kreativitet, hygge og vendskaber.

Du kan frit benytte vores øvelokaler til øvning og jam. Alle instrumenter og niveauer er velkomne!

Tilmeld dig via indmeldelsesformularen nederst på siden.

Har du spørgsmål er du meget velkommen til at skrive eller ringe!

Tilmeld dig en Musikcamp

Rebekka
Bedste musikefterskole
“Jeg valgte Baaring, da jeg søgte en kombination af et varmt og hjemligt fællesskab og høj professionalisme i både kreativ og faglig undervisning med grobund i musikken.

I dag er nogen mine bedste venner fra Baaring, selvom vi uddannelsesmæssigt er gået hver vores retning i livet, da fundamentet netop er bygget på kærlighed til musik.”

Rebekka Nordquist, årgang 14/15